niedziela, 13 października 2013

Making of czyli....

Kulisy powstawania obrazka.
Obrazek jest moją autorską kopią akwareli Angeli Sosser, amerykańskiej malarki, która specjalizuje się w rysunkach i akwarelach z kategorii tzw. Fantasy. Oryginalnie autorka zastosowała barwy związane z personifikacją Zimy. Dla mnie - grafika autorki - posłuży do wykonania Nocy. Ta wersja obrazka bardziej mi pasuje niż pierwotne ,,Winter is comming" :-)
Ciekawostką jest, że wielu uznanych twórców zza Oceanu, wydaje swoje własne ,,kolorowanki,, dla dorosłych. Są to książki w całości wypełnione szkicami ich najlepszych prac. Gotowe do pomalowania lub przekopiowania i samodzielnego wykonania. Bardzo podoba mi się takie podejście do tematu ,,twórczości" i dzielenia się nią z innymi.
Zachęcam do zabawy! - internet jest pełen cudownych ,,kolorowanek" i różnych metod ich wypełnienia.

Moja wersja, a bardziej jej początek:
Nie mam pojęcia, kiedy uda mi się skończyć tą akwarelę ...









a tutaj oryginał w wykonaniu Angeli Sosser: